Thursday, May 10, 2012

Kisah AKU n Hectic Life

Salam semua, minggu ni serius aku letih gila. Stamina yang ada aku gunakan sehabis baik. Betul cakap an unknown quality expert, a leader must have a great stamina. They need to be the first to arrive, and last to leave. They experience more intense hour than other. Leader, aku rasa doa aku waktu cuti sem lepas memang dah termakbul oleh Maha Pencipta. Kalau korang ingat, dalam link ni aku cakap nak sangat jadi leader untuk semester berikut, nak sapu semua jawatan. And now, memang terbukti yang aku dapat banyak jawatan sebagai seorang leader.

First, cam korang tau aku jadi CR. Aku tak kisah buat kerja banyak sebab aku memang dah biasa bagi komitmen. Tapi, aku menyampah betul dengan several classmate yang tak pernah bersyukur dapat CR cam aku ni. Aku tak faham, kenapalah diorang selalu menyusahkan aku. Selalu sangat aku kena komplain dengan lecturer sebab sikap diorang. Tak pernah datang kelas, ponteng, tak beretika - aku ingat lagi waktu compare 3 kelas, kelas aku paling teruk attendance.
                                 
Ni pulak HPD132, aku jadi CR and baru sekarang terasa dasyhatnya tugas sebagai CR untuk kokurikulum dimana aku dilantik menjadi Pengarah Program untuk forum yang bakal berlangsung pada 9 Jun 2012. Semalam, ada meeting dengan CR kelas lain, nak bagi tugas kat diorang. Start pukul 9 balik pukul 11.30. Serius, aku ngantuk gila waktu kat traffic light tu..huu
                               
Alhamdulillah semua dah lulus, terima kasih kat setiausaha dan bendahari aku. Cuma sekarang untuk program ni, aku perlukan kerjasama 5 CR dan juga anak buah mereka untuk membantu aku menjayakan forum ni.
Aku tak terus balik tadi, makan dulu kat Tajmaah. Mamak tu memang kamceng dengan aku, and dia cam dah tau je yang aku nak datang semalam. "Boss, baru habis meeting, mau makan apa?". Akupun dengan muka kepenatan order yang ringan je, sambil-sambil perhatikan kapel tengah bermesra kat depan tu.
Sampai bilik, check comment kat blog. Budak-budak eksaited dapat masuk asasi, banyak benda yang diorang tanya kat aku. Yang peliknya, diorang tak tau ke yang aku ni dah kena kick from FUU. Tapi takpela, mana yang aku boleh jawab, aku bagilah jawapan kat diorang. 

Konklusi, sangat penat. Semester depan aku dah tak nak jadi CR.

No comments:

Post a Comment