Monday, May 28, 2012

Kisah AKU n It's Holiday!

Assalamualaikum semua, hari ni tak panjang pun entri. Just nak habaq kat semua yang cheq dah sampai kat rumah. Terkejut jugak tengok keadaan kat sini, rumah dah cam kilang milo. Sebab tengah under renovation. Mak kata dah nak raya baru siap.

Cuti kali ni, takde balik awal macam mid sem dulu. Insyallah hari Sabtu ni aku balik Shah Alam. Cuti kali ni jugak aku highlightkan sebagai "study week", sebab our real study week nanti cuma 4 hari je. So, aku nak gunakan masa seminggu kat sini dengan menelaah subject yang considered as lemah dan tertinggal. Jujur cakap, meeting dan aktiviti yang dibuat telah memakan diri aku sendiri. Aku rasa sangat tak terurus, tapi lama-lama nanti dah boleh overcome pelan-pelan.

Subjek yang memerlukan penilitian yang banyak - LAW, ECO, QMT. But hampir terlupa yang aku still ada proposal CA yang perlu disiapkan. As well as teks forum untuk Pertandingan Forum HPD132, aku kan panelist jugak..:-p

In conclusion, cuti ni bakal jadi satu minggu yang penuh dengan penumpuan. Wish me luck!!

No comments:

Post a Comment