Saturday, March 19, 2011

Kisah AKU n Farewell Party

Semalam memang hari yang agak sedih untuk aku because aku dan kawan-kawan rapat aku dalam kelas telah berjaya mengadakan satu farewell party yang memang menyentuh hati dan jiwa raga, ini kerana kami semua akan berpisah mengikut haluan masing-masing, bukan semua diantara kami yang nak sambung law degree dan aku memang menyimpan hasrat untuk sambung but first, aku mestilah berjaya didalam ujian muet bulan 4 dan juga mendapat markah yang baik untuk final exam..so, aku nak story lah sikit apa yang kitorang buat haritu..

plan first..baru boleh berjaya..

actually, the initial plan untuk buat kat taman tasik shah alam..

setiausaha dan biro makanan..

apa yang dirancang tak semuanya berjalan lancar, kita sebagai manusia hendaklah bertawakal kepada allah selepas plan something, akibat hujan yang lebat, kami membatalkan rancangan ke taman tasik dan bergerak ke KFC Seksyen 2..

cupcake yang ditempah oleh afifah..if i not mistaken la..sweet kan, memang manis pun, sakit gigi aku..

fred..nickname aku dalam crew..

aku bersama abang nezam, leader untuk group kami, terima kasih banyak-banyak abang, because bagi saya pengalaman mempunyai seorang abang..

wajah-wajah "abang nezam crew" ketika memberi ucapan masing-masing, nak menitis air mata aku waktu tengok balik video ni..thanks jijah for the song, and juga background music waktu bagi speech..

habis je our farewell party, kitorang pun mengambil bas pulang ke uitm..

sampai kat bus stop mawar square, kami pun berpisah,memang sedih rasanya..lagi-lagi bila mengenangkan gambar ni iaitu ketika mereka sanggup menunggu bas bergerak untuk melihat aku,abang nezam and muhaimin yang berada didalam..

akhir kata, terima kasih kepada "abang nezam crew" kerana memberikan aku satu pengalaman yang hebat yang bakal aku conclude, summarise and review dalam another post nanti..
......................the end...................

2 comments:

  1. sad ending.wuwuwu.that was how i felt 5 years back.no worries,asasi life will be forever in mind.
    ends about asasi,then ur deg's life will be started soon..good luck!

    ReplyDelete
  2. thanks sis..i hope that they will always remember our great and precious moment..too many memories(debate,forum discussion,roleplay, annual dinner and finally our final exam..), and i will not forget it till the end of my life..

    ReplyDelete