Monday, March 21, 2011

Kisah AKU n Abang Nezam Crew

Sesungguhnya diantara kenangan semester 2 yang paling aku akan ingat ialah the establishment of Abang Nezam Crew..pioneer member ialah aku(farid gani),abang nezam salleh,muhaimin zakaria dan rizki faruzzi...ni semua sebab study group malam-malam kat cempaka..tapi waktu ni kitorang takde bagi nama group lagi..tujuan penubuhan adalah untuk berdiskus hal-hal study dan juga assignment..

adapun roleplay psychology menemukan 4 orang jejaka ni dengan 4 wanita yang join dalam usaha membuat sebuah video roleplay untuk tujuan assignment; mereka itu ialah hidayah nadhir,afiqah azlan,azizah noor dan suhana abdullah..bermula daripada situ, "Abang Nezam Crew" telah ditubuhkan secara rasmi..

kerjasama yang jitu daripada semua krew produksi dalam menjayakan roleplay itu membuahkan hasil, kami mendapat markah carry mark yang baik dalam social psychology..

dalam kelas BEL menampakkan usaha daripada crew, tanpa rasa selfish dan untuk mendominasi forum discussion,debate and speech..forum discussion berjalan dengan lancar, ketika debate, abang nezam crew menerima seorang lagi ahli baru, iaitu afifah razak..dan during our speech, the members of the crew bersama-sama menolong diantara satu sama lain..

the government side(debate)..yang kat atas the opposition side..best pula teringat kisah lama, discuss sama-sama kat mawar square, habis lambat sampai the gurls panjat pagar..

annual dinner asasi memang ditunggu-tunggu oleh abang nezam crew..kami siap duduk satu meja lagi, macam yang abang nezam kata, meja kita paling gempak hari tu..why??
1. one of the performer malam tu(jijah) from our table..
2. three of us(bieha,abang nezam and muhaimin) menerima anugerah dekan hari tu..
3. muhaimin mendapat title best dress hari tu...
4. kami semua memang gempak pun..ha3x

oops..terlupa nak inform, sebelum dinner "Abang Nezam Crew" menerima seorang lagi ahli..ini yang terakhir kot..nama diberi hidayahtul nabiha..yang pakai baju kaler merah tu..

baru-baru ni, kitorang ada buat farewell party, 2 orang tak dapat hadir..takpe la..janji kenangan kita tetap dihati..cuba check my previous post untuk detail pasal party tu..

aku bersama leader for the group..terima kasih kerana banyak tolong saya improve kan diri..harap-harap dabat belajar banyak benda lagi..and finally, memang banggalah rasanya dapat jadi classmate abang..thank you again..:-)

akhir kata..good luck for "Abang Nezam Crew", harap dapat jumpa lagi waktu BLS..amin insyallah..jumpa kat Pangkor nanti..:-)
....................the end.....................

No comments:

Post a Comment