Saturday, March 19, 2011

Kisah AKU n JUSCO Bukit Raja with Them..

Semalam done with my classmate but today aku dapat lagi satu peluang bersama dengan roomies dan juga jiran sebelah..plan agak simple, iaitu kitorang nak pergi tengok "Merong Mahawangsa" kat JUSCO Bukit Raja..ni first time dalam 2 semester aku pergi tempat ni..ok la, macam TESCO Rawang tapi kat rawang takde cinema..ha3x, still under development la katakan..

seperti biasa, bergambar la dulu sebelum berangkat..dah adat kot..

aku pun nak jugak..korang je..

thanks to khaliq yang hantar kami ke section 2, then dari situ kami pun mengambil teksi ke bukit raja..

beli tiket dulu..nanti ramai orang..

kitorang dijadualkan masuk pukul 3.25, so dengan perut kosong because tak breakfast, kamipun pergi la ke food court..

hardzard dan yat..jarang keluar dengan korang tapi hari ni best kot join korang..

nak makan pun, kena jaga mata,takut-takut ada orang jadi paparazzi camni, susah doe jadi artis ni..

habis makan, aku and aslah pergi ke surau sekejap untuk menunaikan tanggungjawab setiap muslim, then kami pun bergegas ke cinema untuk layan cerita "Merong Mahawangsa"...cerita ni memang best, rating??, daripada 4 aku bagi 5, memang puas hati lagi-lagi waktu time putera rom,Marcus dengan puteri china tu..memang habis aku paid attention kat situ..overall, aku memang recommend cerita ni, sesuai untuk tontonan umum..

dah habis kan..nak buat apa??, mestilah nak cari hadiah untuk roomate yang bertuah kat fragrant garden(esok boleh la korang dapat), then, aku pun tak mau la pulang ke uitm dengan tangan kosong, finally, aku decided untuk menggunakan sikit duit elaun aku untuk beli sehelai baju..

nak balik..deq joe and aliff..

in conclusion, hari ni aku enjoy because dapat keluar dengan korang walaupun baru first time kita keluar-keluar camni..thanks kat korang, buat roomies, esok kita ada farewell party and jangan lupa pulak, balik je rawang aku nak post something and summarise korang, siap sedia je la, siapa yang baik ngan aku,maka baik la yang aku conclude, siapa yang sebaliknya, faham-faham je la...muahhahaahaaha(gelak evil)..!!!
.....................the end......................

No comments:

Post a Comment