Thursday, March 3, 2011

Kisah AKU n Law Foundation Annual Dinner 2011

Hello gengs, mungkin agak lambat aku update pasal entri kali ni because the dinner was succesfully held on 25th February 2011 haritu..tapi, takpe la biar lambat daripada takde..yea tak kengkawan..so, lets check this out..a greatest night for all law asasians..

initial plan nak pakai apparel ni je..still nak menerapkan elemen black and white, tapi dengan fedora tu dah macam don micheal corleone from godfather la plop..:-)

tapi, bertukar camni..pasal nak masukkan elemen cool yang menjadi tema lelaki pada dinner tu..

a very special thanks to mr.yasin anuar yang jadi fashion consultant pada hari tu..

kami bertolak daripada uitm dalam pukul 1730 and sampai begitu awal kat venue for the event, Shah Alam Convention Center..dalam gambar: dari kiri aslah, aku and wan zul..


sebelum event bermula..sempat la juga aku meneliti keadaan didalam grand ballroom tu..memang grand la..!!

rizki sebagai photographer hari tu, dan juga min and ida..

apa je la yang korang sembang tu..

tengok gambar budak hot la tu..dah tau perangai korang ni..ahakz..

hai...

aku n bieha..credit to rizki..

with kak yong..

terang pulak gambar ni, nampak pimples aku..credit to rizki..

kami dengan dato sir haji irmohizam ibrahim..love you sir..

memang enjoy malam tu..dancers memang awesome, buat penerima dean's list, congrats to all of you, performer pun hebat jugak lagi-lagi classmate aku and juga band MonaLyssa..memang havoc habis walau masa tak cukup..tapi,aku takde la terlompat-lompat macam budak-budak lain..cool kan..:-)

coffee pun dah habis..so, apa lagi..jom la balik...

pergh..memang crowded gila kat luar grand ballroom tu..macam-macam, yang nak bergambar, yang bergegas nak balik yang terpekik-pekik(amar: last call-last call, gurls yang nak balik, bus one way je..)..ha3x, dah macam titanic..

sempat lagi tu..sementara tunggu driver datang..ha3x, takde la fizi,aku main-main je..

sampai je uitm..bukan nak gi mandi ke..but, si wan zul request untuk buat photoshoot dengan aku..tak kisah la,ingatkan main-main tapi photographer tak bertauliah, mr.yasin suruh aku buat aksi macam-macam..wtf, aku dah la penat ni, then suruh aku jadi model pulak..aaii korang ni..

so overall 25th February 2011, itu memang best and aku enjoy hari tu, walaupun ada la sikit kempunan because tak jumpa orang yang aku memang berharap nak jumpa sebelum habis program asasi ni..tapi, takpe la..no hard feeling pun..
.......................the end...........................

No comments:

Post a Comment