Wednesday, April 30, 2014

Kisah AKU n Meeting Wisma Putra II

Assalamualaikum semua, penat weyh minggu ni. Bukan penat study, buat assignment. Tapi penat bermeeting je. Hari Isnin ada meeting dengan jawatankuasa perlaksana bagi pertandingan logo dan tema tu. Semalam pulak bermeeting buat kali kedua dengan Kementerian Luar Negeri di Wisma Putra. Petang ni pulak dijadualkan bermesyuarat dengan KOSMO! kat Kuala Lumpur. Dan Jumaat pulak dengan Jawatankuasa Induk kat fakulti. Hari Khamis je free, itu pun rasanya nak ke Bayuemas untuk training bowls.
Serabut gila bapak kan bilik aku? Haha
Lepas kelas tadi, aku and beberapa orang rakan seperjuangan from SASea menuju ke Putrajaya. Dalam gambar ni namanya Amirul Syafiq, student BCA.
 
Yang tengah duduk tu namanya Nik Izzat, and yang termenung tu Aiman. Semuanya student BCA.
I'm a proud student of BAS dalam SASea ni. Dalam ni, aku dengan Joe je student BAS, lagi 15 semuanya BCA. :-)
 
Hari ni merupakan sejarah bagi aku. Ni lah first time aku buat presentation depan high ranking government's official from Sekretariat Induk Logistik ASEAN, Kementerian Luar Negeri. Presentation aku tadi tentang the competition's official site yang dibangunkan oleh aku sendiri, dan juga briefing tentang progress Biro Publisiti & Informasi.

Ni lah meeting paling lama aku pernah attend. Dari pukul 2.30 ke 7 petang. Meeting SMF pun takde lama cam ni..:-p 
Tapi semalam aku tak drive pun macam hari tu. Sebab kali ni naik kereta Mon. So dia sendiri lah yang drive..haha
Driver kami - Mon yang kekal ceria. Sedangkan esok dia kena ikut aku attend meeting lagi dengan KOSMO!
Ni dah macam orang baru lepas balik nite club, kelab dangdut dan sewaktu dengannya..:-p
Solat Maghrib di Masjid Besi, Putrajaya. Sesat jugak aku kat sini tadi sebab terpisah dengan budak-budak ni.
 
Singgah lepak kat salah satu jambatan yang feymes dekat Putrajaya ni before bertolak pulang ke Shah Alam.
Penat beb, serius penat gila minggu ni. Research pulak dah siap questionnaire tapi belum nak distribute lagi. Nasib baiklah praktikal report dah masuk Chapter 4 which is dalam keadaan selesa jugak. Presentation Captain Industry - Tan Sri Annuar Musa pun dah siap. Cuma Permodalan Nasional Berhad still pending sebab urusan dengan Kementerian ni, tapi rasanya boleh diusahakan hujung minggu ni.

Apa-apapun, wih me luck untuk my final semester ye kawan-kawan. Insya Allah aku akan graduate on time. Amin

No comments:

Post a Comment