Saturday, January 21, 2012

Kisah AKU n The War is Over

Sorry sangat sebab dah lama tak update blog ni - dulu aku ada cakap tentang operasi blog ni dimana aku cuba gerakkan ia waktu exam kan? but atas masalah teknikal yang berlaku - aku tak mampu nak update. Kenapa? Actually, laptop aku rosak - tak boleh nak bukak pun. Ini pun aku pinjam lappy kakak aku, esok Uncle Zaini datang fix Miss Dell aku tu..huu, so banyak sebenarnya cerita yang berlaku sepanjang seminggu ketiadaan blog ini - exam, final day exam and balik rumah. So, let me start from the final examination.

Ok, as you all know - aku dah habis exam, so entry ni cover terus problem waktu exam plus with the end of it.

Problem sepanjang exam:

a) Kena tuduh tiru dalam test and exam, "beliau" cakap "even the best law student will never achieve this mark" - then siap tanya lagi "Tips aku ape?" then "Kau pernah pergi tandas tak waktu exam? - Woi, kalau aku tiru - kau tak kan nampak aku struggle baca notes walaupun demam.
b) Demam teruk.
c) Laptop rosak - Shit doe, seminggu hidup tanpa laptop memang sengsara. Lagi-lagi bila satu baris roomies pasang laptop simultaneously depan aku.

Before ADS, bukan AIDS yerp?


Exam hall - Dewan Raja Muda Musa - Seksyen 7

Yasin yang stress dengar Faiz membebel.

Sweet couple??
On the way for our last battle for semester 1 BAS.


Final paper - Business Mathematics kat Kompleks Sukan.

Jumpa lagi next sem!!

No comments:

Post a Comment