Friday, February 11, 2011

Kisah AKU n Poker

Hello guys...today aku nak story sikit pasal kegilaan baru roomies aku, iaitu poker..

Huh..nak dijadikan cerita, asalnya kami berlapan keluar pergi dinner semalam, then mr.khaliq secara tiba-tiba bertanya.."jom main poker..",aku pulak menjawab dengan selamba.."erm..aku pernah main dulu,tapi ingat-ingat lupa la..",mr khaliq berkata.."okay..", then dia terus berangkat meninggalkan kami
10 minutes later..
beliau datang sembil membawa deck poker yang still bau kedai.."aik, brader ni serius rupanya.."getus hati kecilku(saspen)..

pada mulanya, hanya beberapa orang je yang main..aku pulak still cuba nak ingat balik game ni..daripada style "cangkul", uno style, 21 dan juga the real poker..finally,mr.afiq parthi yang accidently datang menziarah mr.mujahid menjadi tutor kitorang dalam permainan the real poker..then, aku putuskan untuk join diorang..at first, just nak try je..tetapi lama-lama macam seronok walaupun kalah banyak kali..ha3x

mr yasin..handal jugak brader ni walaupun newbie dalam poker ni..

mr.wan zul, pun sama jugak,walaupun baru main tapi boleh membuatkan hati yang lain resah gelisah..err wan, aku suspect ko la yang sabotage aku semalam..

mr.khaliq, mungkin diantara kitorang, dia yang banyak experience dalam game ni..

mr.farid..aku agak keliru dengan style baru ni..actually tak biasa..

khaliq sampai buat research tu..kelakar tol..

santai je mr.khaliq main..

memang havoc jugak main semalam dengan insiden yang hampir membawa ke perang mulut, perang saraf yang dilancarkan memang sometimes buat aku goyang jugak dengan term2 baru yang diperkenalkan such as bon, jongkong emas..yang paling kelakar, "mereka" charged aku dengan tuduhan menyorok kad..gila doe, aku tak tau menahu la dalam hal tu(kemenangan dibatalkan..sob3x..)..
akhirnya, permainan yang bermula dalam pukul 10 malam tu berakhir dalam pukul 4.30 pagi..memang addicted betul la main poker ni..buat sesape nak try, JANGAN, pasal game ni macam dadah..boleh buat ketagih ooo..

p/s: guys,bila nak main ngan chip??
...............the end.......................

No comments:

Post a Comment