Thursday, September 23, 2010

Kisah AKU n Minggu ni..

wah..hari ini penuh betul dengan kejutan and minggu ini pulak jugak penuh dengan kesengsaraan and happiness..nak start dengan cerita apa dulu..happy,sad and surprising news dulu..aku rasa better start dengan kesengsaraan dulu okay..

what is this..err,aku harap setiap paper for my final exam dapat gred cam kat atas ni kan..tapi,jangan harap la wei..belajar pun malas ada hati nak A+ konon..kesengsaraan sepanjang masa ni ialah membuka buku yang tak pernah tengok pun..just baca note sikit,cukup la daripada takde kan..then, we will proceed..untuk memahami cerita selanjutnya refer la pictures ni ok..

hell yeah..at last dapat jugak aku m'install game ni..Napoleon Total War, credit tue aslah because cd ni dia yang punya..siapa nak pinjam datang la bilik dia kat kenanga 5..level 2..disebabkan game ni aku baru install so aku tak la explore banyak lagi..just m'setting sikit graphic and GUI, and also dah lepas 2 historical battle..banyak yang perlu d'explore lagi..mana tak nye ade 3 grand campaign dalam ni..ok la

nak jadi cam aku dapat main game nie..better korang buat la research dulu supaya tak pening bila main game nie..link ada kat bawah..bukan download file ok..
http://en.wikipedia.org/wiki/Napoleon:_Total_War

minggu ni jugak laptop aku menerima kehadiran game baru iaitu pro evolution soccer 10..walaupun terlambat sikit, tapi puas jugak main game ni..tambah pulak dengan vertical ciew yang first time aku tengok dalam game soccer..actually,tahun lepas aku da beli game nie..tapi hilang,so hari tu setelah didesak oleh adikku, lantas aku beli la jugak game nie..
SO, the total game for my laptop now ada 6 which are:
a)Napoleon Total War
b)Empire Total War
c)Call Of Duty 4: Modern Warfare
d)Pro Evolution Soccer 2010
e)Left 4 Dead
f)Age Of Empires 3
*total size is 53.5 GB..banyak tak..ha3x
okay, enough for the happiness side and struggle to study..let me proceed to the shock news..


bye bye kenanga..sedih nye cerita ni..hati ini terasa terkejut and pilu untuk meninggalkan kolej kediaman kenanga ni..bilik K5/101 yang aku diami sekarang ni bakal dterminate untuk dijadikan fakulti sains sukan..tak silap aku la..segala memories dalam bilik ni akan tetap aku kenang..experience bertemu dengan mujahid..kekadang "training" buli..aku ni da cam punching bag dye kot..meja yang besar serta ruang yang luas tidak akan aku lupakan..agak2 apa yang jadi ek bila bilik aku ni d'convert jadi bilik kelas ek..err,alamak aku n mujahid n also penghuni2 kenanga semua nak duduk mana ek nanti..erm...

ni la dye..kolej kediaman perindu yang dulunya aku kutuk-kutuk,akhirnya jadi tempat tinggal aku rupanya..amik kau,jilat balik ludah kau tu farid..tapi bila difikir-fikirkan..ada la jugak baiknya..walaupun jauh sikit dari fakulti, ia still dekat dengan kafeteria,bus stop,koperasi n also surau..erk,cm la aku nak pergi surau..tapi apa2 pun,berita yang paling gembira ialah satu bilik ada 8 orang,thats mean aku takde la tengok muka si mujahid 2 lagi..ade la variety nye kan..petang tadi kitorand da plan untuk join dengan aslah,wan zulkarnai,yaseyn so easy,khaliq, syazwan, najib untuk merge ngan aku n mujahid..pergh..cam ne ek condition bilik tu nanti ek..mesti best kan..nanti la aku cerita, kalau betul2 da masuk nanti..ok daa..
...the end...

1 comment: