Monday, September 13, 2010

Kisah AKU n First Day Raya 2010

Ahhh..at last, dapat jugak aku makan pagi2 buta nie..terasa best yang teramat..dapat minum teh o opah aku pukul 8 pagi cukup membuat jiwa ni terasa syahdu..raya pertama guys, nak watpe..lepas mandi mestilah g sembahyang raya..lepas 2, g kubur ancestor2 aku yang t'lebih dulu m'ninggalkan aku..n pastu..baru la nak amik gambar..hmm,camtu la tiap2 hari raya..


Huhu..pas smenye settle, amik gambar time kan..so,time2 ni la yang aku nak bergaya skit..walaupun x reti nak posing maut cam model2 yg da femes2 tuwh..adakah lelaki d'atas ni hensem..anda yang menentukan..hihihi..



Haa..ni la sedikit picture family aku..temanya..seperti yang aku dah kasitau kt dlm post aku yang lepas2..it is brown..lepas je sme pictures ni d'snap..keje aku pn b'mula..hmm,seperti biase,setiap tahun kalau de event especially raya,memang aku sorang je la yang jadi cameraman..tuwh la yang picture aku x banyak even dalam laptop aku sendiri..kekadang tu ade la jugak paksa siblings aku wat2 cm t'snap picture candid..actually, saje je 2..memang telah d'plan..

Cameraman pun ade time rehat jgk kn..so,aq gunakan waktu rehat aku untuk m'online facebook jap..tapi,hampas n hampeh coz line lambat..oitz..sape lak yang bukak internet kat sini..aku sorang je kan..dengan 2nd attempt yang failed,aku dgn hampanya main game skejap n transfer pictures yang tela d'snap tadi..i still wondering,aik..tak dapat2 duit raya lagi ke ni..

Yeah..finally,duit raya yang dinanti telah tiba..atuk aku adalah orang yang pertama m'bagi duit beliau kt aku..tq atok..


Malam pulak..kitorang decided tuk m'buat barbeque skit coz x plan g mane2 pn malam 2..xde mercun,bunga api,grenade,meriam buluh maupun bomb pada raya kali ini yeah budak2..g r korang men pe2 yg patot..bakar sampah ke..men ngan kucing ke ataupn tido..yg penting aq nk tgu bbq ni dlu..

No comments:

Post a Comment