Friday, August 14, 2020

Kisah AKU n Just Like Old Time 2.0

Assalamualaikum,

Malam ni short entry je. 
Kerja dipejabat hari-hari sekarang, boleh tahan letih jugak nak menyiapkan report. Report ke CCO, report to CIMB dan macam-macam jenis report lah. Fuhh
Selasa jadi runner hantar stok ke warehouse Lazada. Nasiblah aku ni all rounder and tak kisah sangat jadi mangsa keadaan ni. Huhu
Sabtu lepas berkesempatan keluar dengan my small family. Pergi Tesco cari mainan baru untuk Fariq. Asyik main benda sama je. Bukan main rambang mata si kecik ni hari tu.
Haa, dah boleh jalan kan? Pergi cari sendiri. Huu
Ibu, nak yang ni..:-)
Selfie seround before balik rumah.
Petang tu seperti yang dirancang, aku, Afiq dan Dolah keluar ke KL ada nak mencari barang sikit untuk business baru kami. Huu
Mula-mula ke Jalan Pasar tapi tak mandang pulak benda tu. Last-last ada orang recommend pergi ke Low Yat.
Yes, berjaya jugak membeli mesin yang diidamkan. Mesin apa? Nanti lain kali lah aku cerita. Eh silap, bila dah ready baru aki story. As for now, biarlah rahsia dulu.
Before balik, singgah minum. Dah lama tak hangout bertiga camni. Seingat aku last berjalan naik satu kereta ni setahun yang lepas time pergi karok kat Sri Petaling dulu. 

Itu je lah entri ringkas minggu ni. Walaupun ringkas, tapi agak memorable lah buat aku. Macam Captain Price cakap, just like old time. 

P/S: Yang kes Newcastle ni lantak pi lah. Ada owner baru dialu-alukan, maintain owner lama pun aku tak kisah. Asalkan bagi lah sikit transfer kitty kat si Bruce tu.

No comments:

Post a Comment