Sunday, March 26, 2017

Kisah AKU n Revitalized!

Assalamualaikum,
Minggu ni hati banyak senang. First, company kami dah melepasi Stage 2 ISO Audit dan yang kedua, nampaknya plan aku nak berumah ni dah hampir menjadi kenyataan. Harap-harap minggu depan punya appraisal pun bagi positif result jugak lah hendaknya. Baru complete sikit Mac aku tahun ni.
Ya, seperti yang aku mentioned kat atas tadi. Our company had successfully passed the Stage 2 for ISO certification. As the ISO Coordinator, takde apa yang lagi membanggakan bila kami manage to passed through the process and be certified. Tak sabar nak tunggu majlis penganugerahan sijil pasni :-)
Petang tadi aku jumpa Winson, realtor from Vivahomes Realty. Nak tengok rumah and discuss sikit pasal arrangement yang aku kena settlekan to secure unit ni.
Ni lah rumahnya. Rumah sub-sale je der. Terletak di Bukit Beruntung where price still reasonable. Aku bawak Ayah sekali since this is the first time aku deal benda-benda macam ni. Pak Cik Mat, our kontraktor pun join untuk access condition rumah and advise kalau ada renovation cost yang akan ditambah later.
Malam pulak, aku pickup Afiq and Dolah. Lama tak lepak bertiga, rasanya last kami hangout 2 bulan lepas. 
Dolah cuti mid-sem sekarang. Kebetulan Afiq pun shift pagi. Aku pulak macam biasalah kalau takde apa, memang free je hujung minggu. Elok sangat lah nak berkarok semalam. Huu
AlloyMtd ada buat pertandingan karaoke bulan 4 ni. Budak-budak ofis tu suruh aku join tapi cam biasalah, aku karok dalam bilik petak ni je. Kat public NO!
Lepas karok, singgah minum je dekat McDonald. Apa lah sangat aktiviti nak buat kat Rawang ni. Balik rumah around 2 pagi, memang terus tidur je. Mengantuk pulak, since tak tidur satu hari semalam. Hii

Okay lah, tu je ceritanya. Aku nak buat kerja sikit ni. Till then, take care semua.

No comments:

Post a Comment