Wednesday, March 7, 2012

Kisah AKU n Petang Tadi

Short entry but ade banyak gambar.. Petang tadi takde kelas, tengah sedap berfacebook kat rumah tiba-tiba dapat message from Joe
"Oit jom main badminton pukul 3, datang awal court kosong.."

Akupun dengan tak kisah pun terik matahari waktu tu, siap-siap buat glucose, pakai baju then capai kunci motor..terus bergerak ke Pusat Sukan UiTM. Fuuh, dah lama gila aku tunggu saat ni nak main dengan kawan-kawan. Nak jugak tengok improvement diorang.
Dah duduk kat luar ni aku tak bolehlah jadi yang paling awal sampai, so - setiba je aku kat Pusat Sukan, Joe dengan Pok Jad tengah panaskan enjin dulu. Tak ramai langsung waktu-waktu ni. First match aku hari ni kalah - dengan siapa? of course la dengan Joe ni, tapi at least tak la teruk sangat.
Then, Helmy sampai - kitorang main beregu. Tak dinafikan Helmy and Pok Jad ada peningkatan, sampai diorang paksa aku dengan Joe main sampai 3 set waktu first game, tapi second game kena straight set..
Hebat korang tadi - sampai Joe cakap kat aku "diorang meningkat ke kita yang turun?" Akupun agak diorang dah improve sebab tak de yang pelik pun dengan performance aku tadi.
Lepas ni bolehlah selalu turun, seronok sebenarnya beriadah ni, tension belajar pun kurang..ceyh, kuliah pun tak start lagi..:-p

No comments:

Post a Comment