Sunday, March 18, 2012

Kisah AKU n Ada Court Rupanya Kat Situ

Semalam Kapten Joe calling semua member, katanya nak training kat tempat baru. HEP UiTM? Aku pun dok fikirlah, kejadahnya training kat Budisiswa tu. Nak isi borang persatuan ke apa, then dia cakap ada dewan badminton dalam tu. Aku ada dengar-dengar jugak waktu zaman-zaman asasi dulu tapi tak pernah pun nak try pergi tengok.
 
So, pukul 11 pagi tadi aku keluarlah pergi. Siap semua benda glucose, reket, tabung shuttlecock then memecut kearah HEP. Waktu tengah bawak tu still boleh fikir "Betul ke budak-budak ni? jangan-jangan nak prank aku kot." Setibanya disana, aku tengok ada senior citizen probably lecturer tengah main tennis. Berdebar ni, masuk dalam bangunan tu ada tempat alatan for brass band, gym and finally..
Terjumpa jugak, dewan ni terletak kat tingkat 2. Dalamnya ada 4 court je. Disebabkan kitorang awal, so ada lah tempat nak training.
Captain ni memang tak mensia-siakan waktu rehat. See, komited tak - siap main-main dengan dinding lagi. Ouh, lupa nak bagitau. Joe dengan Pok Jad dah ada coach and captain sendiri sebab diorang dapat register badminton (HSL111) untuk kokurikulum. So, aku dengan Helmy kena struggle la sikit nak maintain position dalam kelab. That's means persaingan nak masuk SAF memang hang in balance antara kitorang berempat ni..hii

Pok Jad and Helmy. Tadi kitorang banyak main double, main tukar-tukar partner.
Kapten Joe dengan aku. Baru je semalam demam aku baik, hari ni dah turun. Tapi serious nafas aku pendek sikit tadi, agak tercungap jugak.
Mat motor semua nak balik.Apa-apapun motor biru putih yang belah kanan tu paling power, walaupun owner dia status L..huu

No comments:

Post a Comment