Thursday, November 17, 2011

Kisah AKU n Photoshoot BA1E FSPPP

Hari ni class BA1E of BAS FSPPP ada buat photoshoot kat depan fakulti. Best, of course la sebab dah lama aku tunggu time-time macam ni, before tu ada kelas Principle of Accounting dengan Mdm Usha, sangat lega sebab ingatkan aku tergolong dalam student yang kena masuk Intensive Care Unit.

Helmi, Yat, Yasin dan Joe. Adakah ni petanda yang aku pun akan jadi jurugambar tak berbayar hari ni?

Semestinya tak akan terjadi sebab aku nak masuk jugak.. dari kiri Pok Jad, Helmy, Yasin and Mr. McBride.

Aku and Faisal, this is our tradition, chivalrous - sebab waktu photoshoot Asasi Law pun kitorang ada amik gambar sama-sama jugak..hu3x

Diorang ni satu kelas waktu asasi dulu, and sekarang ni masih bersatu lagi..haah, nostalgik kan..

Ready semua!!

En. Photographer in action.

Deq Joe and propnya - sinonim dengan muka legend dan badan yang tough.

Bincang apa tu dik??

Zhafir and Yat bermesraan dibawah pokok.

Kalau asasi dulu, prop aku Desert Eagle, kali ni aku mampu pakai boxing glove ni je..sob3x

Tak tau nape, aku suka sangat snap gambar menara ni, this snap from atas bukit FSPPP.

Dah habis, akak-akak nak mintak duit pulak ni..

p/s : beli set lagi sebab nak frame banyak-banyak kat dalam bilik aku..

No comments:

Post a Comment