Thursday, November 10, 2011

Kisah AKU n Petang 10.11.11


Salam semuanya, sihat tak hari ni? Aku tak berapa sihat sangat tapi hari ni ada aktiviti yang best jugak untuk aku join, and definetely tak boleh terlepas. Alhamdulillah, log report untuk ADS hampir siap cuma nak buat report je. MLS pun settle jugak and finally, Accounting aku plan study ngan kakak aku hari sabtu ni.

Walaupun ayah kerja, tapi tu tak menghalang kami untuk keluar waktu-waktu cuti mid term ni. Here I come again BBGC, but this time dengan emak and along.

Macam biasa, aku and adik nak mengasah bakat lagi but hari ni kitorang berdua jelah..boring jugak.
p/s:main sejam hari ni, tapi macam lama pulak.

Seksi adik kita hari ni dengan sleeveless Ultra Malaysia dia tu, biasalah budak asrama tau je nak dapat stok baju-baju cam tu.

Abang dia macam ni jelah, simple je..takde yang menarik pun - muka sombong gila, thihihi..
Result - masih menang, but tercalar dengan kekalahan set tadi..hu3x

Cik akak ni pergi tengok orang main bowling, kata dia kat dalam badminton court ni panasnya lain macam..hmm, betul jugak tu - kat Pusat Sukan UiTM pun tak panas camni.

Main badminton pun dah, it's time to swimming pulak.

Ibu yang sudi memerhati dua orang anak lelakinya berpelukan sesama sendiri didalam swimming pool.

Viewer discretion is advised.


Balik singgah mamak kejap..ternampak kereta ayah kat terminal bas tadi..hu3x, teringat zaman jadi employer dulu..

p/s : Rugi pulak ayah tak join hari ni..

No comments:

Post a Comment