Friday, April 22, 2011

Kisah AKU,Abang Nezam Crew n Pangkor Day 2

Cerita kami tidak berhenti malam y=tu je, day 2 menjanjikan hari yang lagi best buat some of us yang join aktiviti laut yang ditawarkan kat pangkor ni..

snorkeling..lets go..

sebelum tu kami semua kenalah naik bot dulu untuk ke coral island..takkan nak swimming kot..

say cheese woi..

with brader nezam yang tampak cool je sepanjang "pelayaran" kami..

pendaratan abang nezam crew di coral island..

snorkeling memang kejam..sakitnya kaki and tangan aku dihiris batu dan coral disitu..yang paling dasyhat gambar kat ats ni, dalamnya luka ni..

boat takkan sampai dalam waktu terdekat ni, brader tu amik anak dia sekolah..

hello mayday, we have one boy wounded..request immediate evacuation now..!!

main pasir jap..boring betul tunggu lama-lama niyh..

baker six to baker five, there was not enough space for others..only girls and the wounded come first..!!, we will come to you later..

pekena cendol sambil memerhati john and jane mandi laut..ngeex..

lepas snorkeling, ronda pulau pulak..coastguard..

air laut sangat bergelora petang tu, aku dengan faisal sampai terjatuh dalam boat, sakit gila bontot, macam terpatah pinggul aku..gambar kat atas ketika selamat mendarat sekali lagi kat coral island..

dinner for day 2..

chelsea versus liverpool..

dinner yang berharga 107.00 ringgit..makan memang terlebih budget..

raja ketam..makan macam siput sedut je brader nie..

second day kat sini memang best gila, banyak benda yang aku tak boleh buat waktu bulan 12 dulu tercapai sekarang..

p/s: luka tu tersangatlah pedih, nak makan pun kena pakai sudu..

No comments:

Post a Comment