Monday, August 3, 2015

Kisah AKU n Hari Minggu

Assalamualaikum,

Minggu ni takde berjalan mana pun. Plan hari tu nak beraya dengan kawan-kawan sekolah, tapi terpaksa postponed atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan. So, pagi Sabtu tu aku ke Melaka menziarahi sedara mara yang menetap kat sana. Tak lama pun beraya sana, dalam pukul 5 dah sampai rumah balik.
Dalam pukul 9, Afiq datang rumah pick up aku. Katanya Dolah nak bawak pergi port karok baik punya kat Ampang.
Tempat karok ni located at Taman Dagang, bangunan tu betul-betul depan IPD Ampang Jaya. Aku tak tau pun apa nama building ni (tapi agak klasik and creepy..huu), kena naik tingkat 5 rasanya. Kalau nampak banyak kereta tu, memang sah lah krorang jumpa tingkat tu..;-) 
Dolah ni sembang kencang je, kat sini audio takde lah mantap sangat pun. Lagu pun tak update sangat. Air pun kena beli sendiri. Lagi better tempat common yang kitorang selalu karok kat Rawang tu, harga pun okay siap dapat free snek/air lagi..:-p
Parking kat tingkat 4 since tingkat 5 dah fully parked. So time nak balik kenalah turun sini..haha, cam shit je.
Dalam pukul 12.30, kami bergerak meninggalkan Ampang. Singgah makan malam dan melepak kat Pudu sampai pukul 2 pagi. Tak banyak benda pun sembang since masing-masing pun mata dah rabak.
Petang tadi pulak bawak satu-satunya adik lelaki aku ni pergi berjalan-jalan sambil cari games kat Rawang/Bukit Beruntung. Sambil-sambil tu adalah ajar sikit "tips-tips" drive kereta since dia ni pun tengah amik lesen kereta..:-)

Eh, apa kereta aku buat dalam TESCO ni? Oi, keluar lah sengal, jom balik. Hang bajet model kat dalam ni pasai apa?
Ni lah muka bangun tidur, mana taknya Ahad memang hari aku berhibernasi..lol. Jarang aku keluar hari Ahad, biasanya memang spend time buat research dan juga tidur. Hari Sabtu memang all out kalau nak hang out pun.
Singgah dinner KFC dengan Bro Faris before balik rumah. Bukan senang nak tengok adik beradik lelaki keluar berdua.

Okay lah, dah pukul 12.15 ni, nak tidur dulu. Esok confirm Monday Blues..:;-p

No comments:

Post a Comment