Saturday, December 28, 2013

Kisah AKU n Exam Preparation Pt. 5

Assalamualaikum semua, study week dah nak habis ni - so, bermakna exam aku memang dah around the corner je. Semester 5 ni tak dinafikan oleh senior merupakan yang tersusah dalam kos BAS ni, sebabnya..hehe, since aku pun dah merasa - so, officially, aku pun declare semester ni yang paling payah sampai boleh buat air mata korang mengalir..haha

Ini lah, jadual exam untuk semester 5 ni. Tak banyak pun paper, ada 4 je - sebab yang lain-lain tu dah amik test. Plus, nasib baik Research Methodology takde paper..:-)
Target mana bro?? Yelah-yelah, aku nak taip la ni. Target semester ni semuanya cukup makan. Gila ke apa nak target 4 flat. Memang harapan je lah..huu
  1. ADS512 (Project Management) - At most B+, at least B : Subjek ni memang seronok tapi bikin kepala pecah dengan RFQ tu..
  2. ADM653 (Social Security & Employee Benefit Administration) - At most A-, at least B+ : Subjek SOCSEC ni memang best, tapi dah macam subjek Industrial Relation pulak rasanya.
  3. ADS504 (Malaysian Economy) - At most B+, at least B : Subjek ni aku tak gemar sangat, tapi I'll try to give the best for it
  4. ADS652 (Public Finance) - At most A-, at least B+ : Subjek ni at first aku tak berapa nak suka, tapi thanks to its Lecturer, Cik Azila yang buat aku start suka Public Finance ni. So, untuk tak nak mengecewakan beliau, aku akan cuba yang terbaik untuk paper ni.
  5. BEL432 (Business Correspondence) - At most B+, at least B, subjek BEL memang susah sikit aku nak A..haha
  6. ADS 511(Research Methodology) - At most B+, at least B, subjek ni research paper yang kena buat partner pun dah macam aku sorang je yang buat. So, tak nak letak harapan yang tinggi sebab semuanya agak kucar-kacir.
  7. BJP 501 (Nihongo III) - At most B-, at least C+, aku kalau bab-bab Jepun ni memang sengal ubi. Lagi-lagi yang Hiragana tu..haha
So, total GPA expected:
  1. Maximum: 3.29
  2. Minimum: 3.07
Haha, sistematik tak aku ni..lol. Wish me luck okay dengan target tu. Apa-apapun, di kesempatan ni aku nak ucapkan selamat berperiksa kepada siswa dan siswi UiTM, semoga kita terus cemerlang dalam menempa nama didalam negara Malaysia ini dan global. UiTM Sentiasa Dihatiku!!

No comments:

Post a Comment