Friday, October 25, 2013

Kisah AKU n Kerja Oh Kerja

Assalamualaikum semua, short entry lagi ni. Just nak cerita lah kehidupan aku lepas mid term ni. Well, seperti yang aku dah mentioned waktu cuti hari tu - minggu ni aku menghadapi mid term dimana ianya menjadi suatu benda yang wajib untuk student-student universiti.

Semalam midterm aku berakhir dengan paper Malaysian Economy, so far aku puas hati jugak lah dengan performance aku menjawab paper midterm ni, cuma ada sikit kekesalan kat Project Management, diagram tu gua salah doe..banyak gila markah hilang tu..sobs :-(

Takpelah, siapa suruh tak study time cuti hari tu. Entri simple hari ni just nak update kerja-kerja yang banyak lagi menimbun kat rumah tu. But, dengan berakhirnya mid term, ada lah meringankan kepala otak aku ni walaupun tak banyak.

List kerja:

  1. Project X for Project Management
  2. Literature Review for Project Management
  3. ISO 9001:2008 for Research Methodology 
  4. Documentary for Malaysian Economy - Inflation
  5. Documentary for Public Finance - Taxation
  6. SAF 2013 - Lawn Bowls and Caretaker SAF FSPPP
By the way, tadi dah start training untuk boling padang. Harap tahun ni dapat buat yang lagi baik dari tahun lepas..Amin.

No comments:

Post a Comment